Servis
Čo budete potrebovať?
Pri zakúpení výrobku v našom obchode, Vám poskytneme kvalitný záručný aj pozáručný servis. Pri záručnom servise Vás poprosíme aby ste nám poslali na mail ekochlad@ekochlad.sk prefotený záručný list alebo doklad o kúpe(faktúra), aby sme vedeli kedy bol výrobok predaný, a teda či sa naň vzťahuje ešte záručná doba.
Tiež Vás poprosíme o adresu kde sa výrobok nachádza a telefonický kontakt.
snaige, eurotech, servis mrazniciek, servis chladniciek
Vzor popisu poruchy:
Chladnička/mraznička nechladí, je v nej vysoká teplota.
Chladnička/mraznička nechladí vôbec, nezopne kompresor.
Nefunguje ventilátor.
Následne Vás budeme my, alebo servisný technik kontaktovať o termíne opravy výrobku, snažíme sa aby od nahlásenia poruchy po návštevu servisného technika neprešlo viac ako 48 hodín, platí len v pracovné dni pondelok-piatok.